エルメスiphoneケースエルメス。ハーメスは1837年に設立され、伝統工芸に忠実で革新的な国際企業です。バッグ、ハーネス、シルク製品、婦人服、紳士服、宝飾品、靴、香水、腕時計、アート家具、ベルト、手袋、 帽子、エナメルジュエリーとアクセサリー、食品の磁器やその他の16の主要製品カテゴリ。 エルメスは伝統的な職人技と優れた原材料を組み合わせています。 1921年にイタリアのフィレンツェに創業したグッチiphoneケースは、世界をリードする高級ブティックブランドの1つです。 その優れた品質と絶妙なイタリアの職人技で有名なコレクションには、皮革製品、靴、香水、宝飾品、腕時計などがあります。 グッチiphoneケース、そうだよ! 世界最高の高級品、エルメスの底、GUCCIセカンド、シャネルが初!
Minuta s encyklopedií

Mapa pokrytí

mapa pokrytí
detail

Pořad Minuta s encyklopedií existuje již od roku 2004.

Znáte Minutu s encyklopedií?





Výsledky ankety
Obrázek

Velbloud uchem jehly

V bibli můžeme číst, že „snáze jest velbloudu skrze jehelní ucho projíti, nežli bohatému vjíti do království Božího“. Ačkoliv jde pochopitelně o podobenství, jakých je v bibli mnoho, nedala tato věta mnohým klidu. Přemýšleli nad jejím pravým významem a nad tím, jak vznikla. Jedna teorie hovoří o tom, že Jehelní ucho byl název pro úzkou branku v hradbách města Jeruzaléma, kterou se jen stěží protáhl člověk, o velbloudu nemluvě. Jiná teorie si vzala na pomoc řecký překlad bible, v němž lze postřehnout nápadnou podobnost řeckého výrazu pro velblouda, tedy kamelos, a pro lano, které se řekne kamilos. Přirovnání „jako velbloud uchem jehly“ vzniklo podle zastánců této teorie jen chybným opsáním řeckého překladu bible a správně by mělo znít, že spíše projde lano uchem jehly.

« Listopad 2018 »
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30