エルメスiphoneケースエルメス。ハーメスは1837年に設立され、伝統工芸に忠実で革新的な国際企業です。バッグ、ハーネス、シルク製品、婦人服、紳士服、宝飾品、靴、香水、腕時計、アート家具、ベルト、手袋、 帽子、エナメルジュエリーとアクセサリー、食品の磁器やその他の16の主要製品カテゴリ。 エルメスは伝統的な職人技と優れた原材料を組み合わせています。 1921年にイタリアのフィレンツェに創業したグッチiphoneケースは、世界をリードする高級ブティックブランドの1つです。 その優れた品質と絶妙なイタリアの職人技で有名なコレクションには、皮革製品、靴、香水、宝飾品、腕時計などがあります。 グッチiphoneケース、そうだよ! 世界最高の高級品、エルメスの底、GUCCIセカンド、シャネルが初!
Minuta s encyklopedií

Mapa pokrytí

mapa pokrytí
detail

Pořad Minuta s encyklopedií existuje již od roku 2004.

Znáte Minutu s encyklopedií?





Výsledky ankety
Obrázek

Deus ex machina

V počátcích divadla se často stávalo, že se děj hry opatřené mnoha postavami řítil díky rozdílným povahám a situacím jinam, než dramatik původně zamýšlel. Tehdy přicházel doslova zásah shora v podobě herce upoutaného na laně nad jevištěm a představujícího boha. Takto ztělesněný bůh nasadil vykolejenou hru zpátky do zaběhané dráhy prostě tím, že řekl, jak se má daná situace rozřešit. Často byla tato metoda logicky zcela nepochopitelná a sám Aristoteles se proti jejímu používání bouřil, řka, že „rozuzlení děje se má dít z děje samotného, a ne pomocí divadelního stroje“. Deus ex machina, tedy „bůh ze stroje“, byl pro tehdejší divadlo zcela běžným prostředkem nečekaného zvrácení děje a objevuje se i v mnoha pozdějších divadelních hrách a románech, jejichž autor bývá složitostí děje zahnán do úzkých.

« Listopad 2018 »
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30